Aspie behind the wheel

Alla inlägg den 20 februari 2020

Av Robert - 20 februari 2020 13:58

Nåt som jag tycker är kul tidsfördriv är att ibland fynda second hand och jag har sådan tur att jag bara har tio minuters promenad till närmaste Erikshjälpen!

Jag har den senaste tiden rensat i mitt källarförråd och skänkt iväg allt sådant som jag inte sett nått värde i att ha kvar hemma. Som tack för mitt bidrag till deras verksamhet fick jag rabattkuponger att använda på mina kommande köp hos dom och vad var inte mer passande att nyttja dessa kuponger just då?!

 

Den avdelning jag är på mest inne hos Erikshjälpen är böcker, musik och media och senaste besöket där gjorde att jag samlade på mig ett tiotal CD-skivor med instrumental musik inom bland annat genren New Age.

Jag har i skrivande stund bara lyssnat igenom en femtedel av dom skivorna och jag kan lugnt säga att jag inte ångrar det här köpet alls. Jag fick för mig, ny musik att lyssna på, att upptäcka och att bli inspirerad av och bäst av allt är att jag har många lyssningstimmar kvar att se fram emot.


Det album längst upp till vänster i bild, "Musik för inre harmoni 2000" är faktiskt ett album jag tidigare ägde för ca femtom år sedan och som nu kommit tillbaka till min samling!

Presentation


Välkommen till Aspie behind the wheel! Jag som skriver denna blogg heter Robert och jobbar i kollektivtrafiken som busschaffis.
I denna blogg skriver jag om hur det är att leva med en NPF-diagnos och samtidigt jobba i ett stressigt men roligt yrke

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards