Aspie behind the wheel

Alla inlägg den 14 januari 2022

Av Robert - 14 januari 2022 08:44

Ibland tillåter körschemat att göra nåt annat än köra och vas passar då bättre än att ta ett varv runt kärran och ta lite frisk luft?
Dom senaste dagarna har ett oväder rasat i dom västra delarna av södra Norrland och det har även märkts även här i östra delen, i Västernorrland.

Här är det milt men väldigt blåsigt så det gäller att anpassa hastigheten, ett tungt fordon blir svårt att hantera om man har hög hastighet samtidigt som det blåser hårda vindar.

Men idag när jag tog mig ut så kändes det friskt och härligt. Kyleffekten gjorde att man vaknade till ytterligare!

kursiv textNorra Nyhamn

Presentation


Välkommen till Aspie behind the wheel! Jag som skriver denna blogg heter Robert och jobbar i kollektivtrafiken som busschaffis.
I denna blogg skriver jag om hur det är att leva med en NPF-diagnos och samtidigt jobba i ett stressigt men roligt yrke

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards