Aspie behind the wheel

Alla inlägg den 9 januari 2022

Av Robert - 9 januari 2022 21:24

Rubriken visar ett datum, datumet det senast begav sig jag lät fingarna hoppa runt på tangentbordet. Det är för sjutton snart två år sedan!! Vad håller jag på med?!


I alla fall, det har passerat två år och man har tillbringat all den tiden i den väldigt mörka skuggan av pandemin som aldrig tycks ta slut.

 

Och just det - är ni vaccinerad? För det är jag! 


Att skriva och återge nästan två år är nästan övermäktigt men jag vill och jag har samlat på mig lust och även ett behov av att skriva. Det är lite som att man har legat i dvala ifrån denna sida men bakgrunden till denna frånvaro har sina orsaker och det kommer jag så småningom att mer gå in på längre fram.


Något man lyckats med under dessa snart två år är bland annat:

Jag har knytit ny vänskap, blivit morbror, flyttat till ny lya, upplevt framgångar och motgångar och såklart mycket mer!


Fortsättning följer...  

Presentation


Välkommen till Aspie behind the wheel! Jag som skriver denna blogg heter Robert och jobbar i kollektivtrafiken som busschaffis.
I denna blogg skriver jag om hur det är att leva med en NPF-diagnos och samtidigt jobba i ett stressigt men roligt yrke

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards