Aspie behind the wheel

Alla inlägg den 2 februari 2020

Av Robert - 2 februari 2020 22:30

 

 

Den långa killen med axellångt hår längst till vänster i högra bilen är jag, olikt mig då jag för det mesta har uppsatt hår!  



Rubriken får sammanfatta dagens tävling i bowlinghallen i Gävle. En totalpoäng på 619 fördelat på fyra serier hör inte dom högsta totalpoängen under alla dom tävlingar jag deltagit i, snarare att poängen kunde ha blivit ett bottennapp.

Men när det stod klart att jag var en av tre spelare av totalt tolv spelare i B-klassen som orkade över 600 poäng så var ett års väntan på en pallplats över.

Med bara två poäng från närmaste konkurrent ovanför slutade det hela med en tredje plats.


Totalpoängen gav ett snitt per serie på nästan 155 poäng. Långt ifrån dom toppresultat som jag på tidigare tävlingar åstadkommit då jag noterat över 170 i snitt per serie.

Och bästa serie gav hela 198 poäng!


Nu återstår bara tågresan hem som i skrivande stund är påbörjad, innan man hoppar in i bilen och är tillbaka som katt- och husvakt igen. 

Att katterna agerar välkomstkommité är dock inget jag räknar med, förrutom att det blir mycket "mjau" när jag öppnar dörren!

Presentation


Välkommen till Aspie behind the wheel! Jag som skriver denna blogg heter Robert och jobbar i kollektivtrafiken som busschaffis.
I denna blogg skriver jag om hur det är att leva med en NPF-diagnos och samtidigt jobba i ett stressigt men roligt yrke

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards