Aspie behind the wheel

Alla inlägg den 31 januari 2020

Av Robert - 31 januari 2020 13:09

    

 

Från nu och drygt två veckor framåt så har jag bytt miljö, från lägenheten i Sundsvall till ett hus ute på landet! 


Jag har för tredje gången på tre år fått förtroendet att vara katt- och husvakt åt min lillasyster med sambo. Och då håller jag koll på huset, matar dom två pälsbollarna på bild ovan, ansvarar för kattlådorna osv.

En av fördelarna är att jag får det lite närmare till jobbet, medans det samtidigt är längre avstånd till det nödvändigaste som affär med mera.

Men då får man planera bättre.

 

Och just ja, jag har fått en ny kompis!

Huset har robotdammsugare som är ute på golvet i skrivande stund, vilket betyder inget spring med någon "sabeldrake" för min del här inte.


Nu en kort eftermiddagskörning innan jag tar helg!

Presentation


Välkommen till Aspie behind the wheel! Jag som skriver denna blogg heter Robert och jobbar i kollektivtrafiken som busschaffis.
I denna blogg skriver jag om hur det är att leva med en NPF-diagnos och samtidigt jobba i ett stressigt men roligt yrke

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards