Aspie behind the wheel

Alla inlägg den 18 januari 2020

Av Robert - 18 januari 2020 17:30

 

Ja, du läste rätt! Jag har designat en egen t-tröja och dom två exemplaren landade på mitt närmaste paketombud häromdagen!

Men jag nöjde mig inte med bara två t-tröjor, jag beställde också en musmatta med identiskt utseende som tröjorna!

(okej, jag vet att dom ser lite skrynkliga ut på bilden!)


Trycket på framsidan av t-tröjorna består av min egensnickrade logga.

Vad står loggan för? Jo, den bildar bokstäverna R.I.M vilket är namnet på mitt enmansprojekt för både fotografering och för musikskapande. Hade från 2011 till ifjol en annan logga med samma bokstäver, men jag var sugen på att göra en ny och en mer estetisk logga och så lekte jag mig fram till dess nuvarande utseende.


Vad står "R.I.M" för?

R och I är mina initialer

M står för "Music". 

 

Eller så kan just denna blogg också återspegla dessa bokstäver genom mitt skrivande:


R för Reflections (reflektioner)

I för Images (bilder)

M för Minds (tankar)


Man kan säga att redan vid starten av denna blogg vid förra årsskiftet så var R.I.M redan integrerad från början!

Presentation


Välkommen till Aspie behind the wheel! Jag som skriver denna blogg heter Robert och jobbar i kollektivtrafiken som busschaffis.
I denna blogg skriver jag om hur det är att leva med en NPF-diagnos och samtidigt jobba i ett stressigt men roligt yrke

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Skapa flashcards