Aspie behind the wheel

Alla inlägg den 13 januari 2020

Av Robert - 13 januari 2020 20:57

 

I alla fall har tog den slut redan för några dagar sen här!

Och jag tycker att mängden julpynt som jag äger är tillräcklig - inte för mycket och inte för lite.

Det är tillräckligt mycket för att allt ska få plats i bara en flyttkartong. I den kartongen ligger just nu julpynt till min julgran - som är knappt en meter hög, adventljusstakar, dukar, gardiner, glitter och tomtar. Och jag vet inte om jag är ensam om att tycka att den jul som nyss passerat har varit den där motivation och känslostämning för just julen i allänhet och att julpynta synnerhet, har varit rekordlåg. Kan det ha berott på den ojämna snötillgången här längs norrlandskusten eller att nyårsångesten och andra problem tagit så mycket på krafterna att man inte har kunnat koppla av till denna fina högtid?


Det funderar jag på just nu, vilket jag kan göra under dom elva månader som är till nästa jul!

Presentation


Välkommen till Aspie behind the wheel! Jag som skriver denna blogg heter Robert och jobbar i kollektivtrafiken som busschaffis.
I denna blogg skriver jag om hur det är att leva med en NPF-diagnos och samtidigt jobba i ett stressigt men roligt yrke

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Fråga mig

2 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards